SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało Good Message

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję Good Message do obsługi public relations.

Do zadań agencji należy przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpraca z rynkiem ubezpieczeń i jego uczestnikami. Prowadzone będą także działania informacyjne skierowane do ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach drogowych.

Bezpośrednią obsługę klienta koordynuje Mikołaj Skorupski, dyrektor strategiczny Good Message.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych jest organizacją skupiającą zakłady ubezpieczeń, które na terytorium Polski oferują obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC. Biuro ma zadanie zabezpieczenie praw ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach.  PBUK pełni rolę biura narodowego w Systemie Zielonej Karty, a także organu odszkodowawczego i ośrodka informacji.

Dołącz do dyskusji: Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało Good Message

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl