SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie mięso będzie promowane w Kanadzie i Japonii

Związek Polskie Mięso planuje kampanię promującą polskie mięso w Kanadzie i Japonii. Budżet tych działań wyniesie blisko 907 tys. euro.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Na obecnym etapie szczegóły kampanii nie są znane. Wiadomo jedynie, że kampania dojdzie do skutku, ponieważ jej projekt zaakceptowała Komisja Europejska.

Budżet na te działania wynosi 906,8 tys. euro. Kampania ma trwać trzy lata.

Dołącz do dyskusji: Polskie mięso będzie promowane w Kanadzie i Japonii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
kupiłem tzw. New York Steak z serii QMP ,rewelacja ! Cena ok. 75 pln za kg , czyli zbliżona do cen polędwicy w niektórych sklepach ale smak super ,ciekawszy od polędwicy... Jeżeli z takim produktem chcą wejść na te rynki to nie widzę problemu :)
odpowiedź