SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie nominacje do IPRA Golden World Award

IPRA Golden World Awards to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów w branży PR.

Partner of Promotion z kampanią “Szóste Paliwo” realizowaną dla Rockwool Polska znalazł się w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Advocacy and Lobbying.

Realizowana od końca 2004 r. kampania „Szóste Paliwo” promuje prospołeczne zachowania zachęcając do oszczędzania energii.

Również kampania "Chronię życie przed rakiem szyjki macicy" realizowana przez Headlines Brand & Corporate Communication przeszła do finału międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards 2006 w kategorii Pharma & Healthcare.

"Chronię życie przed rakiem szyjki macicy", to ogólnopolska kampania, której celem jest edukowanie kobiet na temat profilaktyki raka szyjki macicy, będącego drugim - po raku piersi - złośliwym nowotworem, na którego co roku w Polsce umiera blisko 2000 kobiet.

Organizatorem kampanii, zainicjowanej w lutym tego roku, jest Polskie Towarzystwo Profilaktyki Zakażeń HPV, a patronat naukowy nad kampanią objęły najbardziej opiniotwórcze organizacje medyczne: Polski Komitet Zwalczania Raka, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej, Polskie Towarzystwo Wakcynologii. Kampanię wspiera także "Program Różowa Konwalia", który od lat zaangażowany jest w edukacje kobiet na temat raka szyjki macicy.

Ambasadorkami kampanii są dwie znane Polki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda - Curuś, które przekonują kobiety, że zdrowie i życie są największymi wartościami, które trzeba chronić.

Program 'Odnaleźć siebie' realizowany przez On Board PR nominowany do głównej nagrody w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2006

Dwie zrealizowane przez agencję PR Sigma International (Poland) Ltd kampanie komunikacyjne znalazły się w finale międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Awards

Do finału w kategorii „Komunikacja marketingowa” międzynarodowi jurorzy zakwalifikowali projekt „Niewidzialne psy” zrealizowany dla Kompanii Piwowarskiej, a w kategorii „Tradycyjne stosunki z mediami” – kampanię „Meteowrażliwi” zrealizowaną dla firmy US Pharmacia.

Celem kampanii „Niewidzialne psy” zrealizowanej w kwietniu 2005 r. było wspólne z klientem i agencją reklamową PZL wsparcie wprowadzenia na polski rynek piwa Dog In the Fog. Osią kampanii było wykorzystanie pomysłu „niewidzialnych psów”, które przez kilka dni spacerowały po ulicach polskich miast.

Innowacyjna kampania operowała tajemnicą, absurdem, plotką, i choć trwała zaledwie tydzień, wywołała powszechne zainteresowanie mediów tradycyjnych, jak również społeczności internetowej, która dyskutowała ją na ponad 80 forach. Kampania ta wygrała w zeszłorocznym konkursie Związku Firm Public Relations na najlepsze kampanie PR, w kategorii „PR produktu”.

Celem kampanii „Meteowrażliwi 2005” zrealizowanej w drugiej połowie 2005 i na początku 2006 roku było zainteresowanie opinii publicznej problemem wrażliwości na zmiany pogodowe; badanie SMG/KRC wykazało, że problem ten dotyczy 61% Polaków.

Program edukacyjny DOMESTOS TU BYŁEM, realizowany dla marki Domestos  przez agencję Multi Communications, został nominowany do nagrody
w międzynarodowym konkursie kampanii public relations - IPRA Golden World Awards 2005 w kategorii Corporate Social Responsibility.

Program „Domestos – Tu byłem” to ogólnopolski Program Edukacji Zdrowotnej skierowany do dzieci
w wieku przedszkolnym i ich rodziców. Jego celem było ocieplenie wizerunku Domestosa, który wcześniej odbierany był jako „bezwzględny zabójca bakterii”. Dzięki programowi skutecznie utrwalono wizerunek marki, jako „opiekuna rodziny”. Jednocześnie program spełnił ważną funkcję społeczną edukując rzesze dzieci i rodziców w dziedzinie prawidłowej higieny.

Od roku 2001 odbyło się pięć edycji programu w których łącznie udział wzięło 500 000 dzieci w wieku przedszkolnym, 500 000 rodziców i dziadków oraz 30 000 dyrektorów przedszkoli i nauczycieli wychowania przedszkolnego opiekunów – w sumie ponad milion osób.

Program „Domestos- tu byłem” jest pierwszym programem uwzględniającym koncepcję wszechstronnej edukacji zdrowotnej dzieci, rekomendowanej przez WHO, UNESCO, UNICEF.
Ideę programu oparto o wyniki rozmaitych badań* pokazujących, że świadomość Polaków w zakresie zachowywania higieny jest nie satysfakcjonująca. Ponieważ najlepiej uczyć dobrych nawyków
w dzieciństwie program skierowano do 6-latków, a poprzez nich do ich dorosłych opiekunów.

W programie wydzielono 4 główne moduły edukacji zdrowotnej: zdrowie jako podstawowe pojęcie edukacji zdrowotnej; higiena; bezpieczeństwo w aspekcie fizycznym i psychicznym; aktywność ruchowa z profilaktyką wad postawy. Formuła Programu wytyczona jest według ścieżki „dziecko wie, dziecko rozumie, dziecko potrafi”, która jest zgodna z założeniami podstawy programowej i może być realizowana w obrębie 4 wydzielonych tam obszarów edukacyjnych.

IPRA Golden World Awards to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów w branży PR. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (The International Public Relations Association) już po raz 15 przyzna nagrody za najlepsze projekty 2006 roku. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziane jest na sierpień tego roku.

Dołącz do dyskusji: Polskie nominacje do IPRA Golden World Award

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl