Polskie Radio promuje się w barterze
Polskie Radio podpisało umowy barterowe z jednym portaleminternetowym oraz z sześcioma tytułami prasowymi, w których będziew tym roku promować swoje audycje oraz realizowane przez siebieprojekty.
W tygodnikach "Wprost" i "Polityka" oraz w "Gazecie Wyborczej"promowane będą audycje oraz akcje organizowane przez wszystkieanteny Polskiego Radia. Podobnie będzie także w przypadku portaluWirtualna Polska. W tygodniku "Newsweek" będą pojawiać się reklamyJedynki oraz Trójki. Natomiast Jedynka będzie promowana ponadto w"Przyjaciółce" i "Super Expressie".
Wybór tego ostatniego tytułu wydawanego przez spółkę MuratorPolskie Radio uzasadnia następująco: "Tematyka poruszana na antenieProgramu I Polskiego Radia jest zbieżna z tematyką poruszaną nałamach "Super Expressu", obejmuje m. in. wydarzenia z kraju i zeświata, analizy, komentarze, obyczaje, społeczeństwo, kulisybiznesu etc."
Takie uzasadnienie, z którego wynika, że Program I PR porusza naswojej antenie takie same tematy co "Super Express" nie dziwiprezesa publicznej rozgłośni. - Mamy ten barter z uwagi naczęściową zbieżność grup docelowych - nie widzę tu nic dziwnego -twierdzi Robert Wijas.
Reklamy gazet oraz portalu będą pojawiać się na tych antenach,które będą reklamowane na ich łamach. PR nie ujawniło wartościpodpisanych barterów.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio promuje się w barterze