SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio z nowym cennikiem reklamowym. Drożej w Trójce i Czwórce

Polskie Radio w połowie stycznia wprowadza zmiany w swoim cenniku reklamowym. W Trójce spoty drożeją o 6,6 proc., a w Czwórce aż o 21,4 proc.

Podwyżka cen reklam o 6,6 proc. w Trójce dotyczy pasma 6:00-20:00 w dni powszednie. Polskie Radio uzasadnia to rekordowymi wynikami słuchalności stacji w ostatnim czasie, zaznaczając przy tym, że koszty dotarcia z przekazem reklamowym w wielu grupach docelowych pozostaną na tym samym poziome. „Przykładowo w grupie docelowej osoby w wieku 16-49 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców (porównanie fal półrocznych: czerwiec-listopad 2011 do czerwiec-listopad 2010, dni powszednie, 6.00-20.00) średni rating wzrósł aż o 17,03%, dzięki czemu CPP wyraźnie spadło” - czytamy w komunikacie Polskiego Radia. Nadawca podkreśla też, że Trójka pozostaje stacją o najniższym koszcie dotarcia w wielu grupach docelowych.

>>> Duży spadek Jedynki, zyskały Trójka i Radio Maryja

W przypadku Czwórki ceny reklam w paśmie 6:00-20:00 od poniedziałku do piątku rosną aż o 21,4 proc., co również jest związane ze wzrostem słuchalności tej stacji. „Tylko w ostatnim półroczu (porównanie półrocznych fal: czerwiec-listopad 2011 do czerwiec-listopad 2010) zasięg dzienny stacji, w grupie 16-49 lat, w dni powszednie, wzrósł aż o 91,6 proc., a średni rating (6.00-20.00) o 58,3 proc.” - argumentuje Polskie Radio.

W związku ze zmianą cen reklam w Trójce i Czwórce odpowiednio wzrośnie też cennik pakietu Trójka Premium. Przy czym ceny nadal będą w nim średnio ok. 4 proc. niższe niż suma cenników stacji wchodzących w jego skład.

Z kolei zmiany z cenniku Jedynki mają tylko charakter techniczny - ujednolicono ceny reklam w najpopularniejszych pasmach, tak aby ułatwić planowanie kampanii i dostosować wartości poszczególnych pasm do popytu ze strony marketerów. Spoty w paśmie 6:00-20:00 w dni powszednie drożeją o 1 proc., przy czym w niektórych pasmach ceny zostały obniżone.

Nowe cenniki wszystkich stacji zaczną obowiązywać 16 stycznia.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio z nowym cennikiem reklamowym. Drożej w Trójce i Czwórce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
Gdzie są dostępne te cenniki?
0 0
odpowiedź
User
http://www.littleblessingsparker.org/wp-content/littleblessingsparker5.html
http://www.blazeboats.com.au/wp-content/blazeboats5.html
0 0
odpowiedź