Polskie Radio zapłaci Millward Brown 162 tys. zł za badania TGI
Polskie Radio zawarło umowę z instytutem Millward Brown na dostarczanie wyników badań TGI. Zapłaci za nie 161,7 tys. zł.
Umowę z Millward Brown zawarto w trybie zamówienia z wolnej ręki, bez przetargu. Na jej mocy instytut dostarcza Polskiemu Radiu dane z badań Target Group Index (TGI) dotyczące konsumpcji mediów, dóbr i usług.
Badanie TGI służy do precyzyjnego opisu grup docelowych dla kategorii produktowych i marek w kategoriach dotyczących przede wszystkim cech demograficznych czy też zachowań konsumenckich, tj. konsumpcji mediów w szczegółowy sposób obejmujący radio, prasę, telewizję, internet. Dane z Target Group Index mają charakter jednoźródłowy (Single Source Data).
Wartość kontraktu wynosi 161,7 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zapłaci Millward Brown 162 tys. zł za badania TGI