Popularyzacja narciarstwa w internecie
Onet.pl i Alpin Media, wydawca SKI Magazynu, organizują kolejną edycję akcji SKIexpert
Dostępny w ofercie portalu specjalny serwis skiexpert.onet.pl popularyzuje tematykę związaną z narciarstwem. Szczególnie dużo uwagi poświęcono doskonaleniu techniki oraz doborowi właściwego sprzętu.
Przez najbliższy miesiąc, w każdy weekend od 20 listopada do 19 grudnia, w największych sklepach narciarskich (między innymi w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach) instruktorzy szkół narciarskich zaoferują bezpłatne porady.
Z doświadczeń ekspertów mogą skorzystać wszyscy amatorzy białego szaleństwa, zainteresowani wyborem sprzętu narciarskiego ze względu na wiek czy posiadane umiejętności. Swój udział zapowiedzieli m.in.: Artur Haber, wielokrotny Mistrz Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz Mistrz Świata Juniorów w slalomie carvingowym, Marek Ogorzałek - jeden z prekursorów carvingu w Polsce czy Jacek Trzemżalski, zapalony narciarz, wydawca najpopularniejszego pisma narciarskiego w Polsce - SKI Magazynu.
Każdy chętny, odwiedzający sklep objęty akcją SKIexpert, otrzyma możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Będzie mógł na przykład dopasować długość i rodzaj nart, poznać różnice dzielące carving od tradycyjnej techniki jazdy czy dowiedzieć się, gdzie i jak rozpocząć przygodę z narciarstwem.
W tym roku, prócz tradycyjnej już akcji w internecie i sklepach narciarskich, szczególnie warta uwagi jest prezentacja najbardziej kompetentnego i miarodajnego testu nart.
Udostępniony, dzięki naszym staraniom, Austria SkiTest 2004 przedstawia obiektywną ocenę nart z kolekcji na sezon 2004/2005. Dokonała jej m.in. czołówka zawodników rankingu Alpejskiego Pucharu Świata - poleca Piotr Trybalski, szef działu turystycznego w portalu Onet.pl
Jacek Trzemżalski, redaktor naczelny SKI Magazynu dodaje: Sezon narciarski zbliża się wielkimi krokami, dlatego wspólnie z portalem Onet.pl zapraszamy na trzecią edycję akcji SKIexpert. Zaczęliśmy w grudniu 2002, odpowiadając drogą internetową na pytania dotyczące doboru sprzętu, wyboru miejsca na narciarski urlop czy najlepszych sposobów nauki jazdy. Spędzając kilka godzin dziennie przed komputerem, nie byliśmy w stanie odpowiedzieć nawet na połowę pytań (!) i tak narodziła się idea bezpośrednich spotkań z miłośnikami dwóch desek w największych sklepach narciarskich w Polsce. Jako ekspertów zaprosiliśmy autorytety, które stale współpracują ze SKI magazynem. W zeszłym roku odbyła się pierwsza edycja SKIexperta według nowej formuły, w siedmiu dużych polskich miastach.
W serwisie internetowym akcji oraz na specjalnych stoiskach w sklepach, partnerzy akcji zaprezentują produkty i usługi przeznaczone dla narciarzy. Przykładem jest bogata propozycja wyjazdów na narty do austriackiego Tyrolu. Można również skorzystać z oferty szkół narciarskich, poznać dostępne ubezpieczenia narciarskie TUiR Warta, dowiedzieć się co LEK Polska (sponsor TOPR) radzi w krytycznych sytuacjach czy poznać ofertę apres ski Żywca.
Dołącz do dyskusji: Popularyzacja narciarstwa w internecie