SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Poradnik Domowy" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

W grudniu 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie był "Poradnik Domowy" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora) w grudniu ur. wyniosła 533 274 egz. (spadek o 10 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 530 297 egz. (wzrost o 4,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowały się "Dobre Rady" (Burda Media Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 475 102 egz. (spadek o 4 proc.).

grudzień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Poradnik Domowy 533 274 590 371
Świat Kobiety 530 297 507 851
Dobre Rady 475 102 495 655
Kobieta i Życie 450 943 -
Claudia 329 551 446 842
Olivia 262 147 214 198

Porównując dane z grudnia ur. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Olivia" (19 proc.).

2008

grudzień listopad
ZKDP Sprzedaż ogółem
Poradnik Domowy 533 274 421 194
Świat Kobiety 530 297 437 645
Dobre Rady 475 102 452 040
Kobieta i Życie 450 943 477 900
Claudia 329 551 303 803
Olivia 262 147 303 227

Dołącz do dyskusji: 'Poradnik Domowy" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl