SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Portal „Super Expressu” zwiększył przewagę nad Fakt.pl i Wyborcza.pl, mocno w dół Polskatimes.pl

Portal „Super Expressu” dzięki sporemu wzrostowi odwiedzalności zwiększył przewagę nad witrynami „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, które zanotowały spadki. Procentowo najwięcej straciła Polskatimes.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju br. portal „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 11,26 mln internautów, co dało 38,76 proc. zasięgu.

Po ponad 8 mln użytkowników zanotowały witryny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) i „Gazety Wyborczej” (Agora). Fakt.pl miał 8,41 mln odwiedzających i 28,93 proc. zasięgu, Wyborcza.pl - 8,35 mln odwiedzających i 28,76 proc. zasięgu, a dodatkowo Wyborcza.biz zanotowała 3,37 mln użytkowników i 11,6 proc. zasięgu.

W serwisach „Gazety Wyborczej” od ponad 7 lat obowiązuje płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści (za darmo można przeczytać do 10 tekstów miesięcznie), z którego na koniec marca br. korzystało 258 tys. użytkowników. Na Fakt.pl podobną ofertę wprowadzono latem ub.r., a na portalu „Przeglądu Sportowego” (w zeszłym miesiącu miał 1,42 mln odwiedzających i 4,89 proc. zasięgu) - pod koniec ub.r.

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 4,31 mln internautów, co przełożyło się na 14,47 proc. zasięgu. Z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor PL) są związane trzy witryny: Gazetaprawna.pl miała 3,19 mln użytkowników i 10,97 proc. zasięgu, Dziennik.pl - 2,83 mln internautów i 9,74 proc. zasięgu, a Forsal.pl - 1,7 mln użytkowników i 5,85 proc. zasięgu.

Serwis „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) odwiedziło 949,5 tys. internautów (dało to 3,27 proc. zasięgu), a Parkiet.com (Gremi Media) - 458,5 tys. (1,58 proc. zasięgu).

Polska Press od ponad dekady nie wydaje już dzienników w całym kraju, przy czym portal Polskatimes.pl zachował charakter ogólnopolski. W maju miał 1,84 mln użytkowników i 6,35 proc. zasięgu.

Witryny „Naszego Dziennika” i „Gazety Polskiej Codziennie” są jedynie internetowymi wizytówkami tych tytułów, zanotowały zbyt niską odwiedzalność, żeby określono ją w badaniu Mediapanel.

W porównaniu z kwietniem portal „Super Expressu” osiągnął wzrost o 521,3 tys. użytkowników, czyli 4,8 proc. Dzięki temu zwiększył przewagę nad kolejnymi trzema witrynami. Fakt.pl zanotował bowiem spadek o 242,2 tys. odwiedzających (2,8 proc.), Wyborcza.pl - o 476,1 tys. (5,4 proc.), a Rp.pl - o 398 tys. (8,6 proc.).

Na Gazetaprawna.pl ubyło 253,2 tys. internautów (to 7,4 proc. w dół), a na Dziennik.pl - 238,8 tys. (7,8 proc.). Procentowo najwięcej straciła Polskatimes.pl - 396,1 tys. użytkowników, czyli 17,7 proc.

Z drugiej strony Wyborcza.biz zyskała 93,8 tys. internautów (2,9 proc.), a Przegladsportowy.pl - 94,8 tys. (7,1 proc.).

Forsal.pl osiągnął wzrost o 46,3 tys. użytkowników (2,8 proc.), Parkiet.com - o 26,9 tys. (6,2 proc.), a PB.pl - o 6 tys. (0,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Portal „Super Expressu” zwiększył przewagę nad Fakt.pl i Wyborcza.pl, mocno w dół Polskatimes.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gal anonim
Brawo KaKa 👏👏👏
odpowiedź
User
buahaha
w imię ideolo elgiebów mareczek z kachną zniszczą wszystko co przez lata robiło z F lidera rynku
odpowiedź
User
Edek
Brawo Superak, dojebaliście im pierwszorzędnie
odpowiedź