Powstanie drugi sezon serialu „Aż po sufit!”
Telewizja TVN rozpoczęła prace nad odcinkami drugiego sezonu serialu obyczajowego „Aż po sufit!”, który na razie nie okazał się wielkim sukcesem. Nowe odcinki mogą trafić na antenę wiosną przyszłego roku.
Stacja oficjalnie podała, że zdjęcia do kolejnych odcinków „Aż po sufit!” ruszą jeszcze w tym sezonie telewizyjnym, czyli w listopadzie br. Zaprzeczyła tym samym doniesieniom „Faktu” i „Super Expressu”, które ostatnio pisały, że TVN raczej nie zdecyduje się na realizację kolejnego sezonu.
Scenariusze tworzone są przez zespół scenarzystów pod kierunkiem Marcina Baczyńskiego. W obsadzie drugiej serii „Aż po sufit!” pozostaną Cezary Pazura, Edyta Olszówka, Karolina Staniec, Krzysztof Chodorowski, Kamil Szeptycki i Tadeusz Borowski. Za reżyserię odpowiadać będą Julia Kolberger oraz Bartosz Konopka.
TVN chce kontynuować serialowy projekt, mimo że na razie nie okazał się on sukcesem pod względem oglądalności - pierwsze trzy odcinki „Aż po sufit!” miały średnio 1,25 mln widzów, co zapewniło stacji 9,42 proc. udziału w grupie 4+ i 11,67 proc. w 16-49. Oglądalność dalszych oscyluje wokół miliona widzów. TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku.
- Wyniki „Aż po sufit!” nie są powalające, pierwsza edycja nie „rozwaliła” rynku, ale jest zauważalna. Nikt nie krytykuje serialu, wszyscy skupiają się na postaciach - mówił nam w zeszłym tygodniu Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN, nawiązując do publikacji tabloidów o rzekomych kłótniach między aktorami.
- Serial bardzo nam się podoba, jest szeroki. Cezary Pazura pokazał w nim jak dobrym jest aktorem - mówił Miszczak. Zaznaczył, że pierwsza seria produkcji jest bardziej prezentacją postaci, a z czasem w serialu będzie coraz więcej akcji. - „Prawo Agaty”, które zostało zastąpione przez „Aż po sufit!”, miało sporo akcji w każdym odcinku - podkreślił dyrektor programowy TVN.
„Aż po sufit!” jest współczesną sagą rodziny Domirskich, opowieścią o życiowych zakrętach, miłosnych wzlotach i upadkach. Serial jest kreatywną adaptacją australijskiego serialu „Packed to the Rafters”, pokazywanego tam przez sześć sezonów.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVN w rynku we wrześniu br. wyniósł 11,34 proc.
Dołącz do dyskusji: Powstanie drugi sezon serialu „Aż po sufit!”
1) bardziej śmieszny
2) lepiej wykonany
3) miał lepsze wyniki
a mimo to TVN twierdził, że Polska jest niegotowa na takie seriale.