"Pożegnania", katana i karate w nowej odsłonie kampanii Funai
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej telewizorów Funai. W ramach akcji marka jest sponsorem filmu "Pożegnania".
W nowej odsłonie kampanii reklamowej telewizorów Funai wykorzystywane są motywy tradycyjnego japońskiego miecza katana - symbolizującego ostrość i perfekcję wykonania - oraz sztuki walki karate. Poprzednio akcja - przebiegająca pod niezmiennym hasłem "Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata" - wykorzystywała symbolikę kimona (więcej). Ponadto marka została oficjalnym sponsorem nagrodzonego Oskarem japońskiego filmu "Pożegnania", który wchodzi do kin 22 stycznia.
Akcja reklamowa obejmuje czasopisma "CKM", "Playboy", "Płaskie Ekrany" oraz "InfoMarket". Kreację kampanii przygotowała agencja Interactive Solutions, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma Funai zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: "Pożegnania", katana i karate w nowej odsłonie kampanii Funai