PPV we Włoszech
ADB rozszerza serwisy pay-per-view we Włoszech.
Advanced Digital Broadcast właśnie zakończył dostarczanie oprogramowania do wszystkich rozlokowanych we Włoszech dekoderów w drugiej fazie rozszerzenia funkcjonalności naziemnych serwisów PPV.
Operatorzy telewizyjni tj. Telecom Italia, Mediaset i ContoTV rozpoczęli nadawać już nowe programy 27 sierpnia.
W styczniu 2005 r. ADB zapoczątkowała wprowadzenie naziemnych serwisów PPV we Włoszech. Druga faza tego projektu pozwoli widzom na poszerzony dostęp do zawartości premium. Można więc będzie obejrzeć nie tylko piłkę nożną, ale także filmy i reality-show na bazie systemu pay-per-event. Widzowie będą mogli kupić pojedyncze wydarzenie (event), jak również pakiety. Będą też mogli zapisywać historię uprzednio zakupionych programów i doładować kartę nie wychodząc z domu.
"Mediaset jest po raz kolejny bardzo zadowolona ze wspaniałych rezultatów osiągniętych poprzez wprowadzenie nowych serwisów PPV Premium dla naziemnych kanałów telewizyjnych", powiedział Luigi Seccia, wicedyrektor w Videotime. "ADB zademonstrowała profesjonalizm i możliwości dostarczenia wymaganego rozwiązania dla obu rodzajów dekoderów, nowych oraz tych, które zostały wcześniej wprowadzone na rynek".
Zdalne ładowanie nowego oprogramowania odbyło się dla wszystkich istniejących dekoderów projektu ADB rozprowadzonych pod innymi markami w ramach kontraktów OEM (na które skłąda się ponad 20 różnych marek) oraz dla dekoderów marki ADB - i-CAN, obecnie używanych w tysiącach włoskich domów. Te zmiany oprogramowania nie są odpłatne dla widzów. Dekodery obsługują trzech dostawców rozwiązań dostępu warunkowego tj. Nagravision, Irdeto Access i Conax. Większość dekoderów obecnie dostarczanych do Włoch będzie również zawierać w swoim zestawie kartę pre-paid.
"Na bazie technologii nowej generacji do doładowywania kart klienta (smart card) nowe serwisy Premium PPV nadawane przez Mediaset stały się jeszcze bardziej atrakcyjne i interesujące dla naszych włoskich klientów" dodaje Marco Leonardi, dyrektor ds. serwisów PPV w Mediaset. "ADB jako firma zademonstrowała swoje ogromne doświadczenie wspierając plany rozwoju naszych serwisów, dostarczając w odpowiednim czasie propozycję oprogramowania, które jest wiodące na rynku światowym".
Od momentu wdrożenia we Włoszech cyfrowych serwisów naziemnych w grudniu 2003 roku Advanced Digital Broadcast dostarczyła już ponad 1 milion urządzeń (STB-ów). Boksy te sprzedawane są poprzez detaliczne kanały dystrybucji pod wieloma lokalnymi i międzynarodowymi markami. Od samego początku wszystkie dekodery dostarczone przez ADB były wyposażone w czytnik kart.
"Firm Advanced Digital Broadcast pracowała wspólnie z włoskimi nadawcami cyfrowymi, jak również z dostawcami rozwiązań dostępu warunkowego, aby zapewnić dostarczenie rozszerzenia oprogramowania bez większych problemów technicznych dla odbiorców, co okazało się wielkim sukcesem", powiedział Philippe Lambinet, Dyrektor Generalny ds. Operacyjnych ADB. "Jeszcze raz ADB pokazało swoje oddanie i zaangażowanie, w dostarczaniu nowych technologii i usług dla istniejących już rynków, zapewniając profesjonalne wsparcie techniczne i obsługę serwisową".
Dołącz do dyskusji: PPV we Włoszech