PQ Media prognozuje szybki wzrost nakładów na cyfrową reklamę zewnętrzną
W bieżącym roku wydatki na cyfrową reklamę out-of-home zwiększą się na całym świecie o 4,7 proc., do 6,69 miliarda dolarów.
W Stanach Zjednoczonych wydatki w tym segmencie mają wzrosnąć o 2 proc., do 2,47 miliarda dolarów - prognozuje firma PQ Media.
Przewiduje ona także, że w ciągu najbliższych pięciu lat nakłady na cyfrową reklamę zewnętrzną będą rosły średnio o 10,1 proc. rocznie na świecie i o 9,4 proc. w USA.
Z danych PQ Media wynika również, że najbardziej przyczyniającymi się do wzrostu międzynarodowymi rynkami są Indie, Chiny, Brazylia i Kanada. Z kolei najszybciej rozwijającym się regionem w bieżącym roku będzie region Azji i Pacyfiku, gdzie wydatki zwiększą się o 10,7 proc., do 2,18 miliarda dolarów.
źródło: MediaBuyerPlanner
Dołącz do dyskusji: PQ Media prognozuje szybki wzrost nakładów na cyfrową reklamę zewnętrzną