„Praktikomania” - Praktiker reklamuje „szał wielkich okazji” (wideo)
Pod hasłem „Praktikomania - Szał wielkich okazji!” rozpoczęła się kampania reklamowa elektromarketów Praktiker. Akcję przygotowały firmy Turkus Power, Havas Engage Warsaw i Maxus.
Kampania „Praktikomania - Szał wielkich okazji!” prezentuje produkty z oferty sklepów Praktiker dostępne obecnie w promocyjnych cenach. W reklamach artykuły te zostają przedstawione w olbrzymich rozmiarach i nietypowym dla nich otoczeniu, np. plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu czy kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht.
W spotach telewizyjnych pojawia się zaradny Maciej Gajwer, znany z poprzednich kampanii Praktikera.
Akcja reklamowa, zaplanowana do 30 marca, obejmuje telewizję, outdoor (billboardy produktowe), internet (m.in. strona praktiker.pl) oraz materiały BTL (gazetka promocyjna, reklamy w marketach Praktiker).
Kreację kampanii przygotowała agencja Turkus Power Havas, kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Engage Warsaw, media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: „Praktikomania” - Praktiker reklamuje „szał wielkich okazji” (wideo)