Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym
W pierwszych pięciu miesiącach br., łączny udział tytułów bezpłatnych w rynku gazet o zasięgu krajowym, pod względem przychodów, wyniósł 9,08%.
Wynika z najnowszych danych Export Monitora.
Liderem jest Metropol z wpływami ponad 22 mln i 3,5% udziałem w rynku dzienników ogólnopolskich, co daje 5. pozycję wśród dzienników ogólnopolskich.
Ranking wydatków w dziennikach ogólnopolskich w okresie styczeń-maj 2006*
tytuł | I-V 2006 | |
1 | Gazeta Wyborcza | 365 437 826,00 zł |
2 | Fakt | 83 204 817,00 zł |
3 | Rzeczpospolita | 72 016 444,00 zł |
4 | Super Express | 35 100 772,00 zł |
5 | METROPOL | 22 223 056,00 zł |
6 | Puls Biznesu | 20 641 941,00 zł |
7 | Metro | 16 013 675,00 zł |
8 | Echo Miasta | 12 458 589,00 zł |
9 | Dzień dobry | 12 201 582,00 zł |
10 | Dziennik | 6 938 130,00 zł |
Dołącz do dyskusji: Prasa bezpłatna ma coraz większy udział w torcie reklamowym