Prasowe Tytuły Roku
Sukces Newsweeka, Glamour, Przekroju, Bauera i Muratora
Magazyn "Media i Marketing Polska" przyznał już po raz trzeci Prasowe Tytuły Roku 2002/2003 za wyróżniającą się działalność na rynku branżowym. Oto zwycięzcy. (więcej poniżej)
|
Debiut Roku (tytuł przyznany po raz drugi): "Glamour"
Wydawca Roku (tytuł przyznany po raz trzeci): Wydawnictwo Bauer (dwukrotny laureat, rok po roku)
Redaktor Naczelny Roku (tytuł przyznany po raz pierwszy): Piotr Najsztub, "Przekrój"
Magazyn Online Roku (tytuł przyznany po raz pierwszy): murator.pl
- Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media i Marketing Polska" i szczegółowych analiz, przeprowadzanych w ramach realizacji kolejnych branżowych Raportów Specjalnych. Polski rynek prasowy staje się coraz bogatszy i coraz ciekawszy. A także coraz bardziej profesjonalny, co niejednokrotnie oznacza podejmowanie coraz poważniejszych wyzwań. MMP towarzyszy graczom tego rynku od nieomal dziesięciu lat, analizując zachodzące zmiany, odnotowując budujące zjawiska i przyznając punkty za twórcze działania - informuje nadawca.
Co roku przy okazji przyznawania Tytułów Roku MMP przedstawia osobę, która w swej pracy zawodowej zmierzyła się ze szczególnym wyzwaniem. W tym roku Profil poświęcony jest Markowi Jackiewiczowi, szefowi nowoutworzonego pionu czasopism w Agorze SA. Redakcja uważa, że nadał on tym tytułom nowe wartości marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Prasowe Tytuły Roku