Premio reklamuje zaufanie do serwisu (wideo)
Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.
Kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio zachęca kierowców do zaufania tym punktom obsługi. Akcji towarzyszy promocja, w której przy zakupie opon letnich Goodyear, Dunlop, Fulda lub Dębica otrzymuje się gratis 2-litrowy płyn do spryskiwaczy. - Mamy nadzieję, że nasze działania przyciągną do Premio nowych kierowców, którzy jeszcze nie zmieniają opon z letnich na zimowe i odwrotnie, a także szukają taniej i solidnej alternatywy dla ASO lub niesieciowych serwisów prywatnych - opisuje Piotr Nowakowski, business development manager firmy.
Akcja reklamowa - w wariantach dostosowanych do poszczególnych części kraju - będzie od 1 kwietnia prowadzona w regionalnych kanałach TVP, sieciach radiowych Eska i RMF Maxxx oraz samych stacjach Premio (gazetki ofertowe i billboardy). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowa Polymus, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Premio reklamuje zaufanie do serwisu (wideo)