Producent prezerwatyw wybrał TVN
Unimil sponsorem "Kasi i Tomka"
W sobotę, 29 listopada, rozpoczęła się najintensywniejsza część kampanii sponsorskiej prowadzonej przez Unimil S.A. na antenie TVN.
Największy w Polsce producent prezerwatyw "unimila" telewidzom serial "Kasia i Tomek" już od początku miesiąca. Przy kolejnych odcinkach serialu oraz ich zwiastunach emitowane są billboardy sponsorskie zrealizowane ściśle w konwencji "Kasi i Tomka".
"Analiza wyników badań telemetrycznych dowiodła, że grupa wielbicieli serialu jest niemal tożsama z grupą docelową naszych prezerwatyw z linii "Special Collection" - tłumaczy Grzegorz Winogradski, prezes Unimil S.A. "W tej sytuacji uznaliśmy za zasadne przeprowadzenie kampanii sponsorskiej precyzyjnie dedykowanej serialowi i wykorzystującej jak największą liczbę nośników z serialem związanych."
Od dnia 29 listopada klasyczne billboardy sponsorskie wsparte są spotami specjalnej sondy sms-owej, poświęconej bohaterom serialu i ich "miłości na maksa". Tematyka sondy jest nieprzypadkowa, bowiem produktem promowanym w kampanii są prezerwatywy "Max Love" ze wspomnianej już linii "Special Collection". Korzystając ze stron teletekstowych TVN oraz stron internetowych serialu widzowie będą też mieli możliwość wzięcia udziału w sponsorowanym przez Unimil czacie zrealizowanym w technologii sms.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest specjalizująca się w sponsoringu telewizyjnym agencja MTR Media. Jej współwłaściciel, Tomek Konopka, podkreśla fakt wykorzystania w kampanii tak wielu metod komunikacji z targetem - "naszym zdaniem istotą sponsoringu telewizyjnego jest budowa emocjonalnej więzi między widzami programu a jego sponsorem, dlatego tak ważnym jest wykorzystanie wszelkich środków pozwalających nie tylko dotrzeć z komunikatem do telewidzów ale także wywołać pewnego rodzaju interakcję między obiema stronami przekazu".
Dołącz do dyskusji: Producent prezerwatyw wybrał TVN