Produkty E.Wedel w nowych opakowaniach
W ramach trwającego procesu repozycjonowania marki E.Wedel na rynek wchodzą jej pierwsze produkty w zmodyfikowanych opakowaniach. Docelowo zmiana obejmie całe portfolio.
Kampania mająca zmodyfikować pozycjonowanie marki E.Wedel, której głównym bohaterem jest smutny kosmita Wargorr szukający radości na Ziemi, ruszyła we wrześniu br. Prowadzona jest ona pod hasłem "Wedel. Poczuj dziecięcą radość". Kolejna odsłona akcji ruszyła w listopadzie, a bożonarodzeniowa kampania obejmuje przede wszystkim reklamy z Wargorrem i Świętym Mikołajem oraz program telewizyjny "Słodko i wytrawnie".
Kolejnym krokiem w procesie budowy odświeżonego wizerunku marki jest modyfikacja opakowań wszystkich wedlowskich produktów. Głównym założeniem zmiany jest ich unowocześnienie, a także uspójnienie szaty graficznej.
Jako pierwsze odmienione zostały tabliczki czekoladowe. Całkowitej modyfikacji uległy kolorystyka, układ graficzny oraz materiał, z którego wykonane są opakowania. Zamiast używanego dotychczas ciemnego granatu pojawił się jego jaśniejszy odcień. Na opakowaniach dodano nowocześniejsze grafiki: wizualizacje produktów i oznaczenia (deskryptory) smaków, a same opisy zostały ułożone czytelniej i spójnie na wszystkich tabliczkach. Z kolei wykorzystywana do tej pory folia została zastąpiona folią matową z metalizą, która mieni się w zależności od tego pod jakim kątem pada na nią światło.
Ponadto na nowych opakowaniach pojawia się odświeżony logotyp, w którym powiększono datę powstania przedsiębiorstwa (rok 1851), a także bardziej ją wyeksponowano, umiejscawiając w lewym górnym rogu nad sygnaturą.
Dołącz do dyskusji: Produkty E.Wedel w nowych opakowaniach