SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Profero z globalnym budżetem reklamy cyfrowej Smirnoff

Koncern Diageo powierzył agencji Profero globalny budżet reklamy cyfrowej marki wódki Smirnoff.

W przetargu na ten budżet Profero pokonała inne, nie ujawnione z nazwy agencje. Do tej pory markę Smirnoff obsługiwała agencja AKQA.

Profero współpracuje z Diageo od 2007 roku. Agencja obsługuje różne marki koncernu w Australii, Chinach, Japonii i Korei.

Dołącz do dyskusji: Profero z globalnym budżetem reklamy cyfrowej Smirnoff

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl