Profit rozbudowuje brand
Miesięcznik "Profit" 17 maja wyda specjalne, limitowane wydanie "Inwestorzy 2004 - 269 firm, które planują ekspansję w Polsce"
Jest to unikatowy katalog zawierający pomocne dla firm informacje na temat możliwości nawiązania współpracy z inwestorami z Unii Europejskiej i nie tylko.
Katalog zawiera dane 269 firm, zamierzających wejść na nasz rynek lub zintensyfikować obecne działania. Redakcja podaje konkretne, pomocne informacje takie jak: dane kontaktowe, kierunki ekspansji, informacje na temat poszukiwanych przez firmy podwykonawców, dostawców i partnerów w Polsce.
Katalog "Inwestorzy 2004" jest wydawany w wersji limitowanej oraz dostępny wyłącznie w sprzedaży telefonicznej (infolinia) i na stronie internetowej www.eprofit.pl/inwestorzy. Wydanie wsparte jest kampanią reklamową rozpoczynającą się10 maja w prasie ("Newsweek", "Profit", "Komputer Świat", "Auto Świat", "Fakt", "Puls Biznesu", "Gazeta Prawna", "Rzeczpospolita") oraz w internecie i za pomocą direct mailingu. Partnerem przedsięwzięcia jest Idea dla Firm. Promocyjna cena katalogu wynosi 47 złotych.
Dołącz do dyskusji: Profit rozbudowuje brand