Projekt PR: rebranding i współpraca ze studiem Engram
Agencja Projekt PR wprowadziła nową identyfikację wizualną, którą przygotowało studio brandingowe Engram. Jednocześnie firma rozpoczęła z nim współpracę strategiczną.
- Po dwóch latach działalności postanowiliśmy odświeżyć wizerunek naszej agencji poprzez ujednolicenie i usystematyzowanie wszelkich aspektów mających wpływ na jej obraz w świadomości klientów - uzasadnia Marta Szadowiak, współwłaścicielka Projekt PR. Nowa identyfikacja firmy ma podkreślać takie jej cechy jak radość z pracy, kreatywność i niebanalność, a z drugiej strony - solidność i doświadczenie. Wszystkie elementy tego wizerunku - logotyp, serwis internetowy, materiały firmowe - zaprojektowało dla Projektu PR studio brandingowe Engram.
Po realizacji tego projektu firmy zdecydowały, że będą ze sobą współpracować strategicznie, oferując swoim klientom rozszerzone usługi. I tak w ofercie Projektu PR pojawi się przeprowadzanie audytów wizerunkowych, opracowywanie strategii marek i kompleksowe tworzenia identyfikacji wizualnej, czym zajmuje się Engram. Natomiast Engram będzie mógł zaproponować klientom świadczone przez Projekt PR usługi z zakresu public relations i komunikacji w social media.
Projektu PR i Engram będą wspólnie uczestniczyć w wybranych przetargach i realizować złożone projekty. Ponadto zamierzają razem przygotowywać raporty tematyczne i prowadzić działania szkoleniowe. Współpraca jest zaplanowana długofalowo.
Dołącz do dyskusji: Projekt PR: rebranding i współpraca ze studiem Engram