Promocja konsumencka Ramy wsparta kampanią reklamową
Pod hasłem "Smaruj do szkoły" Unilever Polska rozpoczął promocję konsumencką produktów marki Rama.
Za opracowanie koncepcji promocji (w tym pomysł na hasło przewodnie) oraz komunikację BTL odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
Promocja oparta jest na mechanizmie buy&get. Każdy, kto zbierze trzy kody kreskowe z dowolnych produktów Rama może otrzymać pudełko na kanapki z wizerunkiem znanych i uwielbianych przez dzieci postaci Disney'a. Nagrody można odbierać od 1 września w salonikach prasowych sieci Kolporter lub otrzymać pocztą, po wcześniejszym wysłaniu kodów kreskowych na wskazany adres. Promocją objęte są produkty Rama Classic, Rama Yoghurt, Rama Olivio, Rama Cremefine, Rama Creme Bonjour.
Celem promocji jest wzrost sprzedaży produktów Rama oraz utrwalenie wizerunku Ramy jako idealnego i zdrowego dodatku do kanapek, przygotowywanych również dla dzieci do szkoły. Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety posiadające dzieci w wieku szkolnym, mieszkanki dużych i średnich miast, odpowiadające za codzienne zakupy, dbające o zdrowie swoje i swojej rodziny.
W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS dostępnych w sieciach handlowych i wybranych punktach handlu tradycyjnego. Promocja "Smaruj do szkoły" wsparta jest również kampanią TV oraz reklamą prasową w prasie dziecięcej. Potrwa do końca października b.r.
Media ATL: kampania TV 15" spot tv, emitowany w TVP 1,TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach dziecięcych, od 24 sierpnia do połowy września. Kampania prasowa: sierpniowo-wrześniowe magazyny dziecięce: m.in. „Barbie”, „Cyber Mycha”, „Disney i Ja”, Kaczor Donald”, „Księżniczka”, Kubuś Puchatek”, „Świerszczyk”
BTL: materiały POS dostępne w sieciach handlowych i wybranych punktach handlu tradycyjnego
Agencje reklamowe:
Koncepcja promocji i komunikacja BTL: IQ Marketing (Polska)
Kreacja spotów TV: Lowe GGK
Reklama prasowa: Espresso
Dom mediowy: Initiative Warszawa
Agencja PR: Headlines Brand&Corporate Communication
Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Magdalena Rybińska
- Promocja „Smaruj do szkoły” jest częścią całościowej strategii marketingowej prowadzonej dla marki Rama. Obok celów sprzedażowych realizujemy równocześnie cele wizerunkowo-edukacyjne. W naszych kampaniach reklamowych kładziemy nacisk na komunikację dotyczącą zdrowego żywienia. Chcemy także pokazać konsumentom, jak w praktyczny sposób wykorzystać tę wiedzę, np. jak przygotować zdrową i smaczną kanapkę - powiedziała "Briefowi" Magdalena Rybińska, specjalista ds. marketingu marki Rama.
Dołącz do dyskusji: Promocja konsumencka Ramy wsparta kampanią reklamową