Promocja kredytów mieszkaniowych w banku Nordea
Niskie oprocentowanie to główny przekaz kampanii reklamowej promocyjnego kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat.
Promocja dotyczy kredytów mieszkaniowych oferowanych w złotówkach i we frankach szwajcarskich. Oprocentowanie kredytu złotówkowego to 4,85 proc. Promocyjna marża wynosi 0,5 proc. Oprocentowanie kredytu we frankach zaczyna się już od 1,36 proc., a marża wynosi 0,55 proc.
Kampania rozpoczęła się 10 października i potrwa kilka tygodni. Zainaugurował ją insert w poniedziałkowym wydaniu Gazety Wyborczej prezentujący zalety kredytu Nordea Habitat i warunki promocji. Reklamy kredytu pojawią się w dziennikach oraz w tygodnikach opinii. Kampania prowadzona będzie również w wybranych gazetach o zasięgu regionalnym. Planowane jest wsparcie w Internecie - m.in. z wykorzystaniem reklamy banerowej.
- Hasło kampanii "Dom jak marzenie. Kredyt mieszkaniowy dla każdego" ma podkreślać główne przesłanie marki Nordea - stwarzamy możliwości do urzeczywistniania marzeń naszych klientów - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Akcentujemy główne atuty naszej oferty - kredyt o atrakcyjnym oprocentowaniu w złotówkach. Staramy się jednocześnie pamiętać o młodszych klientach zainteresowanych kredytem w walucie. Dla nich nasz bank przygotował równie korzystne rozwiązanie - kredyt we frankach szwajcarskich o oprocentowaniu od 1,36 proc. Pomimo tego, że cena odgrywa ważną rolę przy wyborze banku, staramy się dodatkowo zachęcać do oferty Nordea przez promowanie bezpłatnego ubezpieczenia na życie do kwoty 1 mln złotych.
Rozwiązania graficzne wykorzystane w kreacji podkreślać mają prostotę rozwiązań oferowanych przez Nordea - rysunki prostą białą kreską ilustrują marzenia, które pomagamy spełniać proponując odpowiednie instrumenty finansowe - kontynuuje Sławomir Ronkowski. - Ogólny ton przekazu ma odzwierciedlać wsparcie, jakie Nordea oferuje ludziom podejmującym wysiłki, by osiągać mniejsze i większe cele.
Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz agencji Mediafocus, która na rynek polski adaptowała kreację wykorzystywaną w Skandynawii i krajach bałtyckich. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group. Kreację do Internetu wykonała agencja Wonder House.
Dołącz do dyskusji: Promocja kredytów mieszkaniowych w banku Nordea
http://kredyt-niskie-oprocentowanie.blogspot.com