Promocja Lipton w salonikach InMedio i Relay
Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji Lipton w zakresie obsługi wydawania nagród gwarantowanych.
Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski.
Nagrodą gwarantowaną w promocji jest płyta CD „Lipton zagrzewa do jazdy” z muzyką chilloutową, idealną na odpoczynek po aktywnie spędzonym dniu. Warunkiem jej wydania jest przedstawienie dowodu zakupu herbaty Lipton. Akceptowane są jedynie paragony wydane przez punkty sprzedaży i sieci handlowe biorące udział w promocji, na których wartość zakupu herbaty Lipton jest nie mniejsza niż 10 zł. W ramach dodatkowej komunikacji akcji promocyjnej we wszystkich centrach odbioru nagród umieszczono materiały POS, informujące o promocji. Promocja trwa do 28 lutego 2007.
W salonikach prasowych odbywa się również redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz sampling puszek Sheba wspierający promocję walentynkową.
Dołącz do dyskusji: Promocja Lipton w salonikach InMedio i Relay