Promocja Nektaru Śliwkowego"
Euro RSCG Warsaw dla marki Tymbark Premium - Nektar Śliwkowy
Właśnie (24. 01 2005) pojawiła się kolejna odsłona kampanii wspierającej Tymbark Premium - linię wysokiej jakości soków i nektarów z delikatnym miąższem i cząstkami owoców przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
Nowy film reklamowy promuje nektar śliwkowy z delikatnym miąższem i tak jak w poprzednich reklamach tej linii, pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu "owocowych" układów choreograficznych, w których spływające po owocach krople soku wykonują pełen emocji taniec na swojej drodze do...szklanki, gdzie lądują razem z kawałkami owoców.
Indywidualny charakter nektaru ze śliwki węgierki podkreśla muzyka. Ognisty czardasz to brawurowa aranżacja znanego przeboju Skaldów wykonana przez zespół Brathanki.
Celem reklamy jest trwałe i silne odróżnienie marki na tle konkurencji, umocnienie pozycji lidera w kategorii: soki, napoje i nektary oraz konsekwentne budowanie wizerunku marki najwyższej jakości. Grupę docelową stanowią osoby obu płci w wieku: 17 - 35 lat, mieszkańcy średnich i wielkich miast.
Spot reklamowy pojawi się w telewizji Polsat/ TV4, TVN, TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Promocja Nektaru Śliwkowego"