SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocyjna kampania Dosi

18 sierpnia rozpoczęła się kampania promocjna Dosia

18 sierpnia rozpoczęła się kampania promocjna Dosia. Głównym jej celem jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do udziału w najnowszej promocji organizowanej dla marki proszku do prania Dosia. Mechanizm promocji umożliwia po zakupie promocyjnego opakowania proszku (2,5kg lub/i 4,5kg) wygranie atrakcyjnych nagród: jednego z 50 komputerów PC, jednego z 1 000 multimedialnych programów do nauki języka angielskiego oraz jednego z 1 000 szkolnych plecaków. Promocja będzie prowadzona przez 2 miesiące na terenie całego kraju. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Edge.

Oferta skierowana jest do kobiet w wieku od 20 do 55 lat, o różnym poziomie wykształcenia i różnych dochodach. Kobiety te mają dzieci w wieku szkolnym i młodsze, troszczą się o swoją rodzinę pod każdym względem - dbają o czystość, schludny wygląd rodziny, dobre wychowanie i wykształcenie dzieci.

W 10 sekundowym filmie emitowanym w stacji TVP (TVP 1, TVP 2, TVP 3) widzimy 10-letniego chłopca, który w szkolnym zeszycie rysuje swoje marzenia: komputer, program do nauki języka angielskiego i szkolny plecak. Po chwili malowane ręką dziecka rysunki zamieniają się w realne przedmioty. To dzięki Dosi, która przy okazji powakacyjnego prania daje możliwość wygrania atrakcyjnych nagród.

Dołącz do dyskusji: Promocyjna kampania Dosi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl