SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemysław Sumiła brand managerem mediów motoryzacyjnych Grupy Polskapresse

Przemysław Sumiła, dotychczasowy product manager serwisu regiomoto.pl w Mediach Regionalnych został pełniącym obowiązki brand managera segmentu motoryzacyjnego w Grupie Polskapresse i Grupie Media Regionalne.

Na nowym stanowisku Sumiła będzie odpowiedzialny za m.in. za proces integracji oraz dalszy rozwój produktów z kategorii motoryzacyjnej obu spółek. W skład tego segmentu wchodzą serwisy internetowe motofakty.pl, moto.gratka.pl oraz regiomoto.pl.

W styczniu br. motofakty.pl zanotowały 368,7 tys. użytkowników i 2 mln odsłon, moto.gratka.pl - 775,5 tys. użytkowników i 21,2 mln odsłon, a regiomoto.pl - 576 tys. użytkowników i 2,7 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Przemysław Sumiła z Mediami Regionalnymi związany jest od 2009 roku. Przedtem pracował w Agorze - współtworzył serwis moto.pl, a wcześniej w latach 2005-2008 związany był ze spółką Gratka (Polskapresse), gdzie odpowiadał za rozwój moto.gratka.pl.

Grupa Polskapresse kupiła Media Regionalne na początku listopada ub.r. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Przemysław Sumiła brand managerem mediów motoryzacyjnych Grupy Polskapresse

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxl
łebski koleś. Powodzenia :)
odpowiedź