„Przepis na życie 2” zyskuje widzów, TVN liderem
Drugi sezon serialu „Przepis na życie” ogląda w TVN średnio 2,68 mln widzów. Produkcja z odcinka na odcinek ma więcej widzów, a stacja jest liderem pasma.
Pierwszy odcinek drugiego sezonu miał 2,3 mln widzów, zaś trzeci przyciągnął już 3,1 mln osób. Serial ma średnio 19,82 proc. udziału w grupie 4+ oraz 23,19 proc. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 1,67 mln widzów oraz 12,61 proc. udziału w grupie 4+ (wówczas TVN nadawał serial „Usta, usta”).
Trzy początkowe odcinki pierwszego sezonu „Przepisu” ,nadane wiosną w niedziele po „Tańcu z gwiazdami”, miały 3,1 mln widzów i 21,17 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Serial daje TVN pozycję lidera w obu grupach widzów. Wśród ogółu druga jest Dwójka (18,92 proc. udziału), zaś w grupie komercyjnej TVP1 (18,38 proc. udziału).
Ponad 70 proc. widzów „Przepisu na życie” stanowią kobiety, mieszkańcy miast, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym.
“Przepis na życie” to obyczajowa opowieść o trzydziestoparoletniej Ance, której świat załamał się w ciągu jednego dnia - straciła pracę, a jej mąż odszedł do innej. Sens życia na nowo bohaterka odnajduje w swojej pasji - gotowaniu. W serialu grają m.in. Magdalena Kumorek, Piotr Adamczyk, Borys Szyc, Edyta Olszówka i Maja Ostaszewska, a autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Producentem jest Akson Studio.
Widownia serialu “Przepis na życie” odcinek po odcinku
DATA | AMR | SHR% | SHR% |
06-09-2011 | 2312180 | 15,77% | 17,58% |
13-09-2011 | 2615465 | 20,85% | 25,26% |
20-09-2011 | 3104555 | 23,30% | 27,45% |
średnio | 2676734 | 19,82% | 23,19% |
średnio | 1666944 | 12,61% | 15,43% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Data | AMR | SHR% | SHR% |
TVN | 2676734 | 19,82% | 23,19% |
TVP2 | 2550987 | 18,92% | 13,81% |
TVP1 | 2427173 | 18,00% | 18,38% |
POLSAT | 1981319 | 14,70% | 17,35% |
Profil widowni
Przepis na życie | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 28,69% | 60 |
Kobiety | 71,31% | 138 | |
Wiek | 4-9 | 1,43% | 24 |
10-15 | 3,13% | 46 | |
16 - 19 | 4,01% | 72 | |
20 - 24 | 5,30% | 67 | |
25 - 29 | 8,18% | 92 | |
30 - 34 | 9,53% | 115 | |
35 - 39 | 9,94% | 135 | |
40 - 44 | 9,80% | 153 | |
45 - 49 | 6,88% | 100 | |
50 - 54 | 8,78% | 109 | |
55 - 59 | 11,28% | 145 | |
60+ | 21,76% | 108 | |
Wlk. miasta | Wieś | 28,31% | 72 |
< 50 tys. | 21,59% | 90 | |
50-100 tys. | 10,56% | 123 | |
100-200 tys. | 10,87% | 134 | |
> 200 tys. | 28,67% | 142 | |
Zawód | Top management | 10,71% | 123 |
Pracownicy średniego szczebla | 22,94% | 153 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,59% | 98 | |
Emeryci | 26,89% | 105 | |
Inni | 19,87% | 65 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 41,99% | 93 |
Średnie | 35,88% | 121 | |
Wyższe | 17,58% | 140 | |
Inne | 4,55% | 36 |
Dołącz do dyskusji: „Przepis na życie 2” zyskuje widzów, TVN liderem