SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ania Gotuje na czele witryn kulinarnych. Pyszności.pl zyskały milion użytkowników

Zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów kulinarnych pozostaje blog Ania Gotuje. Mocno wzrosła odwiedzalność Pyszności.pl, za to spore spadki zanotowały Przyślijprzepis.pl i Kwestiasmaku.com.

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że blog Aniagotuje.pl w lutym br. odwiedziło 5,82 mln użytkowników (czyli 19,61 proc. wszystkich internautów w Polsce), a każdy spędził w witrynie średnio 7 minut i 15 sekund.

Aniagotuje.pl jest liderem we wszystkich statystykach, ma dużo wyższą odwiedzalność niż drugi blog w rankingu - Kwestiasmaku.com, na którym 4,03 mln internautów (13,58 proc. zasięgu) przebywało średnio po 4 minuty i 26 sekund.

Ponad 4 mln internautów przyciągnęły jeszcze trzy witryny. Pyszności.pl - należące do spółki Mediapop, którą w listopadzie ub.r. przejęła Wirtualna Polska za 28 mln zł (plus ewentualnie 9 mln zł) - zanotowały 4,45 mln użytkowników, 15,01 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania, Smaker (Grupa Interia) - 4,41 mln internautów, 14,86 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 55 sekund przeciętnego czasu, a Smakosze.pl (Iberion) - 4,34 mln użytkowników, 14,62 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 52 sekundy średniego czasu.

Haps.pl (Agora) przyciągnął 3,43 mln internautów (11,58 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i 35 sekund. Niżej są trzy serwisy należące do Burda Media Polska: Przyślijprzepis.pl (3,31 mln użytkowników, 3 minuty i 29 sekund średniego czasu korzystania), Gotujmy.pl (3,2 mln internautów, 2 minuty i 48 sekund średniego czasu) i Mojegotowanie.pl (3,03 mln użytkowników, 2 minuty i 53 sekundy przeciętnego czasu).

Natomiast sekcję kulinarną portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) odwiedziło 2,38 mln internautów, każdy spędził w niej średnio 2 minuty i 41 sekund.

Miesiąc do miesiąca na Ania Gotuje przy spadku liczby internautów o 57,3 tys. (1 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 30 sekund (7,4 proc.).

Na drugie miejsce wskoczyły Pyszności.pl, zyskując 1,09 mln użytkowników (to 32,5 proc. w górę) i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,5 proc.). Na Mojegotowanie.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 199,1 tys. (7 proc.), a średni czas spędzony przez każdego o 21 sekund (13,8 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Smakosze.pl zyskały natomiast 312,5 tys. użytkowników (7,8 proc.), a dział kulinarny portalu „Super Expressu” - 291,4 tys. (13,9 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie przeciętny czas korzystania zmalał o 40 sekund (18,9 proc.), a w drugiej o 7 sekund (4,2 proc.).

Haps.pl zanotował spadek liczby internautów o 186,5 tys. (5,1 proc.) i średniego czasu spędzonego przez każdego o 38 sekund (15 proc.). Kwestiasmaku.com straciła 198,9 tys. użytkowników (4,7 proc.), a Przyślijprzepis.pl - 627,9 tys. (15,9 proc.). W obu witrynach przeciętny czas korzystania nieznacznie się wydłużył.

Dołącz do dyskusji: Ania Gotuje na czele witryn kulinarnych. Pyszności.pl zyskały milion użytkowników

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abc
Nie mogę zrozumieć, dlaczego serwis NEWSOWY O MEDIACH 6 kwietnia publikuje wyniko za luty, które były znane 1 marca. Ba, znane są już też od kilku dni za marzec. Wtf? Co jest z wami nie tak?
odpowiedź
User
Stefan
w kwietniu dane za luty? serio?
odpowiedź
User
FunFun
W styczniu wszystkie serwisy miały taki sam zasięg? Czy redakcja sprawdza dane które wkleja?
odpowiedź