Przetarg PZU: rusza drugi etap, rozstrzygnięcie w październiku
Grupa PZU wybrała agencje reklamowe, które wezmą udział w finałowym etapie przetargu na jej obsługę strategiczno-kreatywną. Zakończenie postępowania jest planowane na październik.
Do przetargu na swoją obsługę strategiczno-kreatywną Grupa PZU zaprosiła osiem agencji. Firma nie podaje, które z nich ani nawet ile zakwalifikowano do drugiego, finałowego etapu postępowanie. Wiadomo, że agencje te zostały poproszone o rozwiniecie propozycji zaprezentowanych wcześniej oraz o przedstawienie oferty cenowej.
>>> Nowa strategia Grupy PZU. „Większa dywersyfikacja przychodów z inwestycji”
W październiku Grupa PZU wybierze dwie agencje: strategiczno-kreatywną i kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki PZU.
Przypomnijmy, że w połowie roku ubezpieczyciel zakończył trwającą 2,5 roku współpracę z Leo Burnett (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Przetarg PZU: rusza drugi etap, rozstrzygnięcie w październiku