SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przetarg PZU: rusza drugi etap, rozstrzygnięcie w październiku

Grupa PZU wybrała agencje reklamowe, które wezmą udział w finałowym etapie przetargu na jej obsługę strategiczno-kreatywną. Zakończenie postępowania jest planowane na październik.

Do przetargu na swoją obsługę strategiczno-kreatywną Grupa PZU zaprosiła osiem agencji. Firma nie podaje, które z nich ani nawet ile zakwalifikowano do drugiego, finałowego etapu postępowanie. Wiadomo, że agencje te zostały poproszone o rozwiniecie propozycji zaprezentowanych wcześniej oraz o przedstawienie oferty cenowej.

>>> Nowa strategia Grupy PZU. „Większa dywersyfikacja przychodów z inwestycji” 

W październiku Grupa PZU wybierze dwie agencje: strategiczno-kreatywną i kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki PZU.

Przypomnijmy, że w połowie roku ubezpieczyciel zakończył trwającą 2,5 roku współpracę z Leo Burnett (więcej na ten temat).

  • Więcej informacji:
  • PZU

Dołącz do dyskusji: Przetarg PZU: rusza drugi etap, rozstrzygnięcie w październiku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
branżowiec
I co ten nius przekazuje? nic! ani jakie agencje zostały zaproszone, ani które przeszły dalej..O tym, że pzu robi przetarg, to już pisaliście. Czyżby zabrakło Wam tematów? w kółko piszecie to samo, to już się robi nudne.
odpowiedź