SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis dla Banku Pekao SA

"Tani kredyt mieszkaniowy" - to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis

"Tani kredyt mieszkaniowy" - to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis promująca nowy, niskooprocentowany kredyt hipoteczny (5,55%) Banku Pekao SA. Jest skierowana do szerokiej grupy osób powyżej 25 roku życia. Ma zachęcić do idei kupna mieszkania na kredyt i wskazać, że Pekao SA oferuje bardzo niskooprocentowany kredyt złotówkowy na ten cel. Kampania obejmuje telewizję, billboardy i nośniki BTL w oddziałach banku. Potrwa do końca czerwca br.

Do idei kupna mieszkania na kredyt zachęcić ma kampania telewizyjna. 10-sekundowy spot ukazuje młodego człowieka, który stoi na tle imponującego domu. Skąd wziął pieniądze na taką rezydencję? Oczywiście z taniego kredytu - wyjaśnia spot. Stosunkowo prosty komunikat pozwolił agencji Publicis tak wykreować reklamę, by była jednocześnie wyrazista i krótka. Spot skrócono ze standardowych 30 do 10 sekund. Dzięki temu koszty kampanii telewizyjnej można było zmniejszyć aż o 45%.

„W większości przypadków niemożliwe jest zawarcie informacji reklamowej w spocie krótszym niż 30 sekund. Ale tym razem postanowiliśmy zaryzykować. Prostota przekazu aż prosiła się o to, by dać naszemu Klientowi kampanię skuteczną, ale znacznie mniej kosztowną”– powiedział Wojciech Putrzyński, Group Account Director w Publicis.

Telewizyjny spot ma w ogóle zachęcić do idei kupna mieszkania na kredyt. Wskazuje, że tani kredyt posiada właśnie Pekao SA. Ideę promowaną w telewizji wypełnia zaś kampania billboardowa i nośniki BTL - plakaty, ulotki informacyjne i folie dostępne w oddziałach banku.

Na plakatach dominuje graficznie wyeksponowana liczba „5,55%” wskazująca na niski poziom oprocentowania.

„To kluczowa informacja dla tych osób, które już przekonały się do idei kupna na kredyt i rozglądają się za odpowiednim produktem. Dobrym miejscem na przekazanie takiej informacji jest sam bank lub ulica. Dlatego tam umieszczono plakaty” - powiedział Wojciech Putrzyński.

Adresaci kampanii to przede wszystkim ludzie młodzi, zaczynający samodzielne życie i szukający możliwości podniesienia standardu życia. Szeroką grupę docelową stanowią wszyscy, którzy mogą sobie pozwolić na zaciągnięcie kredytu.

Spot jest emitowany w: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7 i TV4. Produkcją reklamówki zajęło się studio Graffiti. Zdjęcia kręcono w podwarszawskim Konstancinie. Reżyserem i operatorem był Marek Dawid.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland.

Dołącz do dyskusji: Publicis dla Banku Pekao SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl