SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawid Kubacki będzie reklamował transmisje z konkursów skoków narciarskich w TVN Grupie Discovery

Skoczek narciarski Dawid Kubacki został ambasadorem TVN, Eurosportu i Playera w zakresie relacji z zawodów w skokach. W nadchodzącym sezonie będą one pokazywane nie tylko w Eurosporcie, lecz także głównym TVN.

Współpraca TVN Grupy Discovery z Dawidem Kubackim obejmuje działania w zakresie redakcyjnym, marketingowym i digitalowym. Kubacki został twarzą kampanii reklamowej promującej transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich w kanałach i na platformach internetowych nadawcy.

Ponadto na nartach zawodnika widoczny będzie logotyp Eurosportu.

 

- Dawid jest jednym z najlepszych skoczków narciarskich na świecie. Dzięki znakomitym wynikom sportowym jest też bardzo rozpoznawalny i dlatego bardzo się cieszymy, że zdecydował się na rozszerzenie współpracy z naszą grupą. Wszystkim nam zależy na promocji skoków narciarskich, najpopularniejszej dyscypliny zimowej w Polsce i jestem przekonana, że wspólnie zachęcimy jeszcze więcej osób do śledzenia tego pasjonującego sportu w TVN, Eurosporcie i serwisie player.pl - podkreśliła Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery oraz dyrektor Eurosportu w Polsce.

- Od dwóch lat związany jestem zawodowo ze stacją Eurosport. Teraz nasza współpraca wskakuje na wyższy poziom - dodaje Dawid Kubacki.

TVN pokaże Puchar Świata w skokach narciarskich

W pierwszej połowie października Discovery ogłosiło, że przedłużyło do końca sezonu 2025/26 umowę dotyczącą transmisji m.in. z Pucharu Świata w skokach i innych dyscyplinach narciarskich. Nadawca nie udzielił sublicencji Telewizji Polskiej do pokazywania zawodów w kanale otwartym, będzie transmitował konkursy w głównym TVN, Eurosporcie 1 oraz w Playerze.

Umowa przedłużona przez Discovery Sports i pośredniczącą w sprzedaży praw firmę Infront obejmuje transmisje Pucharu Świata kobiet i mężczyzn w skokach narciarskich, narciarstwie alpejskim, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardzie, narciarstwie dowolnym, a także mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i alpejskim oraz zawodów ISU w łyżwiarstwie oraz biathlonowego World Team Challenge i letniego Grand Prix w skokach narciarskich.

TVN Grupa Discovery w różnych kanałach będzie nadawać również szereg programów specjalnych poświęconych skokom, m.in. w TVN i TTV. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ramowka-tvn-ttv-eurosport-puchar-swiata-skoki-narciarskie-brak-relacji-tvp

W TVN studio przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą prowadzili Sebastian Szczęsny, który przechodzi z Telewizji Polskiej, oraz Damian Michałowski, związany z Radiem ZET i „Dzień dobry TVN”.

Natomiast jako reporter konkursy będzie relacjonował Krzysztof Skórzyński, który pożegnał się z „Faktami” i TVN24 w połowie października (wcześniej był przez kilka tygodni zawieszony), po tym jak wyciekły maile wymieniane przez niego z szefem kancelarii premiera Michałem Dworczykiem.

Dołącz do dyskusji: Dawid Kubacki będzie reklamował transmisje z konkursów skoków narciarskich w TVN Grupie Discovery

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Serdeczne gratulacje
0 0
odpowiedź
User
Julita
Kibice już nie mogą się doczekać skoków narciarskich w TVN. Czekamy!
0 0
odpowiedź
User
Bart
Nie oglądam w tym sezonie skoków, nie będe nabijał widowni tym wredotom...
0 0
odpowiedź