"Puls Biznesu" najlepszy
Zespół "Pulsu Biznesu" zwyciężył w rankingu biur reklamy dzienników
W organizowanym co roku przez miesięcznik "Impact" rankingu biuro reklamy "Pulsu Biznesu" zwyciężyło zdobywając łącznie 227 punktów. Na kolejnych miejscach uplasowały się zespoły: "Super Expressu" - drugie miejsce z 223 punktami i "Gazety Wyborczej" - trzecie miejsce z 221 punktami. Pierwsza trójka zdystansowała pozostałe tytuły - "Rzeczpospolita", która zajęła 4 miejsce zdobyła 197 punkty.
"Pulsu Biznesu" okazał się bezkonkurencyjny w kategoriach: różnorodność oferty i elastyczność operacyjna bijąc zdecydowanie rywali. Pracownicy dziennika zostali bardzo wysoko ocenieni również w kategoriach: zawodowej rzetelności i kompetencji. Oceny biur reklamy dzienników dokonali przedstawiciele 12 domów mediowych.
Pozycję lidera w rankingu miesięcznika "Impact" potwierdzają również dane Expert Monitora, według którego w I kwartale br. o prawie 50% wzrosło portfolio reklamodawców dziennika. W I kwartale br. 230 klientów wykupiło reklamy w "Pulsie Biznesu". W ubiegłym roku było to 155 firm co oznacza wzrost o 48,4%. Większa liczba reklamodawców znalazła swoje odzwierciedlenie w przychodach wydawnictwa. Dziennik w I kwartale br. zarobił według cennika 4,82 ml zł o ponad 50% więcej niż w analogicznym okresie w 2002r. - 3,2 mln zł (dane bez autopromocji).
Zdaniem Marcina Donimirskiego, dyrektora biura reklamy, stale rosnącą liczba reklamodawców w "Pulsie Biznesu" to efekt przyjętej strategii, w której dziennik pozycjonowany jest jako ważne medium czytane przez ludzi posiadających nie tylko wysokie jak na polskie warunki dochody, ale również będące osobami decydującymi o zakupach na rzecz swoich firm.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" najlepszy