Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa soków Pysio.Akcja wspiera promocję tej marki prowadzoną pod hasłem "Wyhaczalbum, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki".
W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej soków Pysiosymbolizujący tę markę smok zamienia nudne zwiedzanie MuzeumDinozaurów w wędrówkę po magicznym świecie tych prehistorycznychgadów. Przekaz zachęca do udziału w promocji prowadzonej pod hasłem"Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". Wramach akcji pod etykietami butelek tych soków znajdują sięnaklejki z dinozaurami, które można wklejać w specjalnym albumiezawierającym dodatkowe ciekawostki na temat tych zwierząt. Promocjamająca charakter wizerunkowo-produktowy jest skierowana do dzieci wwieku przedszkolnym i szkolnym.
Akcja od 14 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat idziecięce kanały tematyczne), internecie (serwis www.pysio.pl i reklamy na innnychstronach) i w ramach działań bezpośrednich (100 tys. zestawówpodarunkowych dla przedszkolaków).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa CzteryCzwarte,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)