SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZL i Starlink będą reklamować PZU

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy PZU w zakresie strategiczno-kreatywnym. Jednocześnie ubezpieczyciel przedłużył współpracę z domem mediowym Starlink.

Przetarg na obsługę reklamową PZU trwał od lipca, a brało w nim udział 8 agencji. Poprzednio firmę obsługiwała w tym zakresie Leo Burnett (więcej o zakończeniu tej współpracy).

Ostatecznie przetarg wygrała PZL. - Cel, który postawiliśmy przed agencją, to umacnianie naszej marki na polskim rynku - opisuje Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU. - Marka PZU to wielkie możliwości, ale i wielka odpowiedzialność. Praca nad jej ożywieniem to niezwykłe wyzwanie - deklaruje Jarosław Chludziński, dyrektor zarządzający PZL. Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Jednocześnie PZU po przejrzeniu credentiali od najważniejszych domów mediowych zrezygnowała z przetargu na swoją obsługę mediową. Firma zdecydowała, że strategią i zakupem mediów tradycyjnych nadal będzie się dla niej zajmować Starlink.

  • Więcej informacji:
  • PZU

Dołącz do dyskusji: PZL i Starlink będą reklamować PZU

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
fatalna decyzja
odpowiedź
User
specjalista
fatalna decyzja
odpowiedź
User
specjalista
fatalna decyzja
odpowiedź