Q.Quadrat zmienia wizerunek i obszar działalności
Agencja reklamowa Q.Quadrat zmienia obszar działalności na PR antykryzysowy i eventowy. Jednocześnie firma odświeża swoje logo, hasło reklamowe i stronę internetową.
Agencja reklamowa Q.Quadrat zmienia profil na public relations i będzie zajmować się komunikacją antykryzysową, organizowaniem eventów i działaniami impresaryjnymi dla VIP-ów. Firma zaczyna też współpracę z agencjami z Trójmiasta, poszerzając w ten sposób grono swoich klientów.
Zmianie obszaru działalności Q.Quadrat towarzyszy odświeżenie jej wizerunku. Agencja ma nowe logo, hasło "Geometria Promocji" i serwis internetowy, który uruchomiono pod adresem www.quadrat.com.pl. Zmieniony wizerunek Q.Quadrat, inspirowany magicznym światem filmu i utrzymany w klasycznej konwencji, przygotowali Michał Zarzycki z serwisu Esklep PR oraz Łukasz Chołyst, reprezentujący dwakroki.com.
Dołącz do dyskusji: Q.Quadrat zmienia wizerunek i obszar działalności