Radio TOK FM z codziennymi podkastami w internecie
W serwisie internetowym Radia TOK FM (Agora) od poniedziałku do piątku publikowane będą nowe podkasty. Tematyka - nowe technologie, psychologia, wychowanie dzieci, miasta, historia i bieżące wydarzenia.
Każdego popołudnia w serwisie internetowym TOK FM debiutuje jeden lub dwa odcinki podkastu.
W poniedziałki po godz. 16.00 w serwisie ukazuje się podkast Karola Jurgi o nowych technologiach - "Szeruj.to". Tego samego dnia o 19.00 pojawi się "Cotygodniowe podsumowanie roku - ranking Rafała Hirscha", gdzie dziennikarz przedstawi najważniejsze wydarzenia tygodnia, połączone z analizą ich konsekwencji biznesowych.
We wtorek o 19:00 w "Dorosłych dzieciach" Hanna Zielińska pomoże w rozwiązywaniu problemów rodzicielskich. Co środę pojawi się podkast psychologiczny "Nasze wewnętrzne konflikty" Cvety Dimitrovej i Tomasza Stawiszyńskiego.
W czwartki premiery będzie miał "Magazyn miasta" Marty Żakowskiej, Martyny Obary i Andrzeja Celińskiego. Podkast stworzono z myślą o tegorocznych wyborach samorządowych.
W piątki w serwisie udostępniane będą nowe odcinki podkastu historycznego "Lechistan". Politolog i wykładowca akademicki Adam Balcer oraz dziennikarz stacji Paweł Sulik opowiadają w nim o zaskakujących z dzisiejszej perspektywy faktach i ludziach związanych z wielokulturowością polskiego dziedzictwa kulturowego i historycznego. Zderzają także naukę z dostępnymi w internecie pseudonaukowymi teoriami dotyczącymi naszej historii.
- Radio TOK FM w internecie stawia na dostęp do nagrań audio na żądanie. Od wiosny powstają podkasty internetowe - materiały o długości i konstrukcji nieco odmiennej od programów radiowych. Od września dostępna jest ich nowa seria, tworząca jesienną ramówkę TOKfm.pl - mówi Jarosław Śliżewski, szef digitalu w Grupie Radiowej Agory, odpowiedzialny m.in. za rozwój oferty premium radia TOK FM.
Podkasty internetowe na Tokfm.pl można słuchać bez reklam dzięki zakupowi dostępu Premium do treści Radia TOK FM (za 10, 14 lub 19 zł) albo bezpłatnie po wysłuchaniu materiałów promocyjnych.
Według badania Radio Track w pierwszej połowie br. TOK FM miało 2,1 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 2,3 proc. rok wcześniej. Z kolei w całym ub.r. stacja zanotowała 2,2 proc. udział, podczas gdy w 2016 roku miała 2 proc., a przez wcześniejsze siedem lat - 1-1,4 proc.
Dołącz do dyskusji: Radio TOK FM z codziennymi podkastami w internecie