Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz
W poniedziałek wystartowała nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Działania reklamowe związane są z wprowadzeniem nowego linera stacji - "Więcej muzyki, którą kochasz".
Nadawany od 4 kwietnia spot telewizyjny utrzymany jest w pogodnym, wiosennym tonie. Pokazuje ludzi, którzy słuchają muzyki w Radiu Złote Przeboje - odpoczywają i zyskują dzięki niej dobry nastrój. Podkład muzyczny reklamy stanowi przebój Katie Melua "Nine Million Bicycles".
Kampania prowadzona w internecie (od 7 kwietnia) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (od 15 kwietnia) wykorzystuje kadr z reklamy telewizyjnej, uzupełniony o hasło pozycjonujące "Więcej muzyki, którą kochasz" oraz logo stacji.
Reklamy Radia Złote Przeboje ukażą się w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne, grupa kanałów AT Media, grupa kanałów Discovery), w internecie (Wirtualna Polska, Tuba FM) i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (backlighty, cityscrolle, nośniki niestandardowe jak np. siatki wielkoformatowe). W kampanii promocyjnej wykorzystano kreację Blue Angels, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Radio Złote Przeboje: Więcej muzyki, którą kochasz