Red Carpet TV w nowej odsłonie
Red Carpet TV w najbliższym czasie przechodzi rebranding, na który złoży się zarówno nowa oprawa, jak i zmiany w ofercie programowej. Nowe elementy oprawy graficznej będą punktem wyjścia nowej strategii programowej kanału.
Odświeżona ramówka zostanie podzielona na cztery pasma tematyczne Red Now, Red Pop, Red Classic i Red Live.
Red Carpet TV planuje wprowadzić do ramówki 5 nowych programów, które będzie można oglądać na antenie stacji od 2 czerwca. Pierwszy z nich, magazyn „Week” przybliży widzom najważniejsze wydarzenia showbiznezowe i kulturalne mijającego tygodnia. Program „Zobacz” zaoferuje widzom najważniejsze informacje na temat filmów i seriali. Audycja będzie emitowana także w skróconej wersji pod nazwą „Zobacz! Flesz”.
Nowa oferta programowa Red Carpet to również dwa cykle biograficzne: „Skąd ja cię znam” i „Ikony”. Pierwszy z nich to seria odkrywającą kulisy sławy gwiazd. W programie zostaną przypomniane ich wcześniejsze dokonania, epizodyczne role czy występy w reklamach. Z kolei cykl „Ikony” przedstawi twórców, którzy zyskali status kultowych. - Nazwiska, które na trwałe zapisały się w historii showbiznesu i kultury. Poznamy biografie niezapomnianych aktorów, wyjątkowych muzyków, błyskotliwych pisarzy, genialnych twórców, kultowych artystów oraz najwybitniejszych postaci mediów - informuje biuro prasowe nadawcy.
Red Carpet nie rezygnuje z emitowania kultowych filmów i seriali, które na stałe wpisały się w ofertę kanału. Produkcje te widzowie obejrzą w ramach pasma RED Classic.
Stacja zapowiada wprowadzenie programów z udziałem gwiazd, formaty o tematyce muzycznej, a także transmisje live z najważniejszych wydarzeń showbiznesowych w kraju i na świecie.
Za doradztwo strategiczne związane z rebrandingiem kanału, projekt nowej identyfikacji wizualnej oraz nazwy pasm odpowiada CIA Content Impact Agency. Za sprzedaż czasu antenowego odpowiada TVN Media.
Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Kanał ma charakter informacyjno-publicystyczny i zawiera zarówno zapowiedzi wszelkich premier filmowych, teatralnych, muzycznych, wydawniczych, a także recenzje i szersze omówienia.
Kanał dostępny jest obecnie w ponad 150 sieciach telewizji kablowej w kraju, w tym w tych największych: UPC, Vectra, Inea, Netia, Multimedia, Toya etc .Kanał dostępny jest również dla abonentów platformy satelitarnej NC+, oraz platform internetowych, w tym WP Pilot.
Kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement od stycznia br.
Jesienią kanał dostał od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie satelitarne. Kanał pod nazwą Red Carpet TV działa od ponad roku. Wcześniej istniał pod nazwą ETV.
Dołącz do dyskusji: Red Carpet TV w nowej odsłonie