„Redakcja” porażką Fokus TV. 290 tys. zł z reklam
Paradokument „Redakcja” oglądało średnio 34 tys. widzów. Serial w swoim paśmie obniżył widownię Fokus TV o 39 tys. oglądających. Wpływy z reklam wyniosły 291 tys. zł.
Fabularno-dokumentalny serial „Redakcja” na antenie Fokus TV pokazywany był w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 17 marca do 5 maja br. Średnia widownia wszystkich ośmiu premierowych odcinków wyniosła 34 tys. osób, co przełożyło się na 0,22 proc. udziału Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię przyciągnął drugi odcinek, który śledziło średnio 44 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|||
24-03-2016 |
20:30:06 |
21:22:29 |
44 198 |
0,28% |
07-04-2016 |
20:30:04 |
21:24:23 |
41 050 |
0,27% |
28-04-2016 |
20:30:52 |
21:24:35 |
36 623 |
0,24% |
Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r., Fokus TV w tym paśmie śledziło 73 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,47 proc. i 0,32 proc. udziału. Oznacza to, że paradokument obniżył widownię swojego pasma o 39 tys. osób.
Wpływy reklamowe Fokus TV wokół emisji ośmiu premierowych odcinków serialu wyniosły 291 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Głównymi bohaterami paradokumentalnej produkcji „Redakcja” było czterech dziennikarzy działu śledczego dziennika „Express Codzienny”. W każdym odcinku serialu prowadzili oni śledztwo dziennikarskie dotyczące innej sprawy, zakończone napisaniem artykułu na ten temat. Format oparty był na polskim pomyśle, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Endemol Shine Polska (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w kwietniu br. udział Fokus TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 0,84 proc.
Dołącz do dyskusji: „Redakcja” porażką Fokus TV. 290 tys. zł z reklam