SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama fast foodu zwiększa zainteresowanie 'Simpsonami' - zobaczspot!

Osoby, które widziały reklamę sieci Burger King, w której wystąpilibohaterowie filmu "The Simpsons" były o 40% bardziej skłonne wybraćsię do kina, niż osoby, które oglądały telewizyjną reklamę samegofilmu.

Według wyników badania panelowego, przeprowadzonego przez firmęIMMI na film wybrało się 9.1% osób mających styczność z telewizyjnąlub radiową reklamą "Simpsonów", którą widzieli średnio 6.1 raza wokresie od 4 lipca do 9 sierpnia. Wśród osób, które dodatkowowidziały reklamę Burger Kinga odsetek ten wyniósł 13.3%.

"Kreatywne wykorzystanie powiązań na dwóch platformachmedialnych poskutkowało dużą liczbą osób, które zdecydowały siępójść do kina na film. Ten rodzaj integracji pomiędzy reklamodawcąi dostarczycielem treści okazał się silnym impulsem dlakonsumentów" - powiedziała Amanda Welsh, szef badań IMMI.

Badanie było częścią szerszego projektu, badającego zależnościdemograficzne na najważniejszych rynkach. Uczestnicy badania nosilize sobą telefony komórkowe, wyposażone w specjalną technologię,rejestrującą sygnały ze wszystkich mediów głosowych (telewizja,radio, kino) z którymi badany miał kontakt.



źródło: brandrepublic

Dołącz do dyskusji: Reklama fast foodu zwiększa zainteresowanie 'Simpsonami' - zobaczspot!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl