Reklama na kartach telefonicznych
Operator telekomunikacyjny 'Fone' oprócz usługi tanich połączeń realizowanych za pomocą kart "Foncard" oddaje do celów reklamowych powierzchnię awersu karty.
"Połączenie funkcji telekomunikacyjnej i marketingowej w jednej karcie powoduje, że karta taka może stać się oryginalną wizytówką firmy, atrakcyjną kartą rabatową czy członkowską - mówi Krzysztof Kubacki, Menadżer Produktu - Może ona również stanowić element programu lojalnościowego czy po prostu być miłym upominkiem" - dodaje Krzysztof Kubacki. Karty reklamowe Foncard są świetnym narzędziem promującym firmę, miasto czy region. Ze względu na możliwość wielokrotnego używania karty oraz oryginalności rozwiązania, zainteresowanie potencjalnego nabywcy karty jest większe niż w przypadku typowych nośników reklamy, co sprzyja budowaniu wizerunku firmy. "Urząd Miejski Wrocławia wykorzystał naszą kartę jako nietuzinkowy gadżet reklamowy. - wspomina Krzysztof Kubacki - Był on rozdawany podczas międzynarodowych targów turystycznych. Zainteresowanie tego typu nośnikiem rośnie wśród biur podróży i miast.
Dołącz do dyskusji: Reklama na kartach telefonicznych