Reklama Super Expresu
Media Express pokazuje siłę i skuteczność "Super Expressu"
W połowie maja br., spółka Media Express, wydawca dziennika "Super Express" rozpoczęła kampanię reklamową, przygotowaną wspólnie z Agencją Moby Dick Group.
Jej głównym celem jest pokazanie siły i skuteczności "Super Expressu" jako nośnika reklamowego. Media Express chce, aby ta kampania podkreśliła rzeczywistą siłę nabywczą czytelników dziennika. Grupę docelową stanowią wybrani pracownicy agencji reklamowych oraz klienci Biura Reklamy.
Kampania rozpoczęła się od 3-etapowej akcji mailingowej, skierowanej do ponad tysiąca odbiorców. W pierwszych dwóch etapach adresaci otrzymali płyty CD, a w ostatnim codzienne wydanie dziennika w specjalnie przygotowanej okładce. Kampania zaplanowana jest na przynajmniej pół roku. Kolejnym jej etapem będzie emisja cyklu reklam w pismach branżowych.
Dołącz do dyskusji: Reklama Super Expresu