Reklama w portfelu Klienta
Aktualnie ROTOMedia wprowadza na polski rynek reklamy nowatorski projekt medialny - CREDIT CARD MAP (CCM)
Łączy on w sobie takie cechy jak oryginalność formy, skuteczność dotarcia a także trwałość oddziaływania i efektywność kosztów.
- Inspiracją do powstania tego projektu stała się chęć dotarcia do klienta bez żadnych zakłóceń innymi reklamami. Istotą było także stworzenie taniego a przy tym wysoce użytkowego narzędzia marketingowego, odziaływującego na Konsumenta przez co najmniej rok - czytamy w komunikacie prasowym.
CCM to kieszonkowe Mapki harmonijkowe w kształcie karty kredytowej, z powodzeniem mieszczące się w każdym portfelu a przy tym zawierające dużą powierzchnię reklamową.
Produkt ten w podobnej postaci, bardzo popularnych, co prawda jedynie ulotek, od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na europejskich rynkach reklamowych.
Jednakże ROTOMedia, wprowadzając go na polski rynek poszła o wiele dalej.
Przede wszystkim wyposażyła go w profesjonalne opracowania kartograficzne znacznie zwiększające trwałość oddziaływania przekazu.
Dzięki współpracy z firmą Daunpol Sp. z o.o., istnieje możliwość dopasowywania dowolnego opracowania kartograficznego do potrzeb Klienta oraz konkretnej kampanii reklamowej.
ROTOMedia podpisała już także umowę z największą korporacją taksówkową jaką jest MPT 919 ROTOMedia, gwarantującą dotarcie z reklamą do celowo wybranej grupy targetowej, jaką są pasażerowie blisko 1000 taksówek na terenie Warszawy i okolic.
Agencja Reklamowa Rotomedia działa na rynku polskim od ponad 12 lat.
Dołącz do dyskusji: Reklama w portfelu Klienta