Reklamodawcy wątpią w skuteczność Twittera
Zaledwie 8 proc. reklamodawców uważa, że serwis społecznościowy Twitter jest "bardzo skutecznym" narzędziem marketingowym.
34 proc. reklamodawców jest zdania, że Twitter nie jest "bardzo skuteczny" jako narzędzie marketingowe, ale jednocześnie 50 proc. zgadza się ze stwierdzeniem, że "w pewnym stopniu" jest on jednak skuteczny w tym zakresie - wynika z badania przeprowadzonego pod koniec czerwca bieżącego roku przez firmę Harris Interactive we współpracy z serwisem LinkedIn.
Z kolei zdaniem 8 proc. reklamodawców serwis "w ogóle" nie jest skuteczny jako narzędzie marketingowe.
Badanie, w którym udział wzięło 1.015 amerykańskich reklamodawców, pokazało również, że 83 proc. z nich jest zaznajomionych z Twitterem.
Tymczasem w przypadku zwykłych internautów odsetek ten wyniósł tylko 31 proc. 8 proc. z nich uznało serwis za "bardzo skuteczny", 42 proc. za "w pewnym stopniu skuteczny", 31 proc. za "nie bardzo skuteczny", a 19 proc. za "w ogóle nieskuteczny" jako narzędzie marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Reklamodawcy wątpią w skuteczność Twittera