SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamowe cukierki Zozole

DEMO z musującą kampanią Zozoli Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa cukierków musujących Zozole

Kampania potrwa do 20 czerwca miesiące i obejmie: TVP, Polsat, TVN, TVP3, TVN7, TV4 oraz telewizje tematyczne - Fox Kids, Catroon Network, Minimax. Reklama Zozoli będzie również wyświetlana w kinach przed filmami dla dzieci i młodzieży. Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji Zozoli jako lidera wśród cukierków musujących dla dzieci, a także wzrost sprzedaży.

Założenia strategiczne kampanii to wspólne dzieło działu marketingu firmy Mieszko SA oraz agencji DEMO Effective Launching, która jest także autorem kreacji. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy MediaCom. Animację filmu przygotowało studio Light Craft.

Adresatem kampanii są dzieci i młodzież szkolna zamieszkała w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Reklama Zozoli zachęca ich do zajadania cukierków eksponując musujące doznania smakowe, które Zozole zapewniają. Przekaz ten jest przedstawiany przy pomocy Zozola - kolorowej postaci żyjącej we własnym, musującym świecie, która została stworzona na potrzeby marki. W nowej reklamie świat Zozola został rozbudowany o kolejne postacie - Zozolkę i Zozololka.

"Spot reklamowy pokazuje Zozola, który razem ze swoimi przyjaciółmi bawi się w wyimaginowanym i bajecznie kolorowym świecie. Zozole wesoło tańczą, skaczą i śpiewają łatwą do zapamiętania melodię. Cały spot przepojony jest energią, świeżością i radością, która emanuje z podrygujących i musujących po całym ekranie postaci. Na zakończenie grupa młodzieży wyraźnie zachwycona światem Zozoli częstuje się cukierkami" - mówi Artur Lalewicz, koordynator kampanii po stronie DEMO Effective Launching.

"Przekaz zawarty w reklamie jest jasny: koniec z nudą! Wejdź do naszego świata, gdzie będziesz mógł robić to, na co masz ochotę. Będziesz buzzzzował i mussssował do woli przeżywając niesamowite przygody z paczką Zozoli. Jeżeli chcesz być jednym z nas powiedz, a raczej zaśpiewaj: wolę Zozole!" - dodaje Arlena Skaba, Senior Brand Manager w firmie Mieszko SA.

Zozole to obecnie najpopularniejsza marka w kategorii cukierków musujących w Polsce. Wg danych AC Nielsen ma ona 81 proc. udziału w rynku (dane za grudzień 2003-styczeń 2004). Ich producentem jest firma Mieszko S.A.

Dołącz do dyskusji: Reklamowe cukierki Zozole

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl