Reklamowy spór o potencję
Zdaniem Głównego Inspektora Farmaceutycznego polski producent lekuwzmacniającego potencję nielegalnie promował swój specyfik.
Firma odpiera zarzuty i mówi, że działała w trosce obezpieczeństwo pacjentów.
Maxigra (polski odpowiednik viagry) wydawana jest na receptę izgodnie z prawem nie można jej reklamować. Tymczasem Polpharmazamieściła w grudniu w kilku najpoczytniejszych dziennikachogłoszenia ze zdjęciem oryginalnego opakowania maxigry. W tensposób - jak twierdzi - przestrzegała przed kupowaniem preparatu winnych miejscach niż apteki, bo lek zaczął być podrabiany.
Argumentacja producenta maxigry nie przekonuje GIF.-Zobowiązałam firmę do złożenia stosownych wyjaśnień w skróconymterminie, bo ogłoszenia zostały opublikowane na szeroką skalę wprasie z naruszeniem prawa, powiedziała "Życiu Warszawy" Zofia Ulz,główny inspektor farmaceutyczny.
Dołącz do dyskusji: Reklamowy spór o potencję