Reklamy Pepsi Max zostaną pokazane z dialogami od internautów (wideo)
W ramach kampanii Pepsi Max ruszył internetowy konkurs na dialogi do reklamy tego napoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Digital One.
Kampania reklamująca nową wersję Pepsi Max rozpoczęła się pod hasłem „Maximum smaku, bez cukru” pod koniec lutego (przeczytaj więcej). Akcja obejmuje m.in. spot telewizyjny, w którym różni bohaterowie oryginalnie wyjaśniają, skąd bierze się charakterystyczny smak napoju.
Właśnie do tej reklamy dialogi mogą układać internauci i przesyłać w serwisie pepsimax.pl. Spośród prac zgłoszonych do 1 kwietnia jury wyłoni 50 najlepszych, na które do połowy kwietnia będą mogli głosować wszyscy użytkownicy. 7 najlepiej ocenionych dialogów zostanie dodanych do spotu i wyemitowanych w telewizji, a ich autorzy otrzymają nagrody.
Koncepcję konkursu przygotowała agencja Digital One, która też zajmuje się jego realizacją.
Dołącz do dyskusji: Reklamy Pepsi Max zostaną pokazane z dialogami od internautów (wideo)