Reklamy w kinie najczęściej omawiane
Kino wywołuje wśród widzów najwięcej rozmów o prezentowanych w nimreklamach.
Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez firmęTNS na zlecenie stowarzyszenia Cinema Advertising Association(CAA).
Doroczne, przeprowadzone po raz trzeci badanie 'Film AudienceMeasurement and Evaluation (FAME)', pokazało, że 46 procentrespondentów wskazało na kino jako medium, które najbardziejwywołuje wśród nich rozmowy na temat kampanii reklamowych. Drugapod tym względem była telewizja (43 procent).
60 procent badanych w wieku od 15 do 19 lat zgodziło się zestwierdzeniem, że jest bardzo duża możliwość, iż będą rozmawiać okinowych reklamach.
Z kolei 82 procent chodzących do kina respondentów stwierdziło,że zazwyczaj ogląda prezentowane w nim reklamy. 62 procentprzyznało również, że pomimo kryzysu cały czas wydaje tyle samopieniędzy na bilety do kina.
W badaniu FAME udział wzięło około 3 tysiące brytyjskichrespondentów w wieku co najmniej 7 lat.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Reklamy w kinie najczęściej omawiane